Activiteit : service management verkenning 

1. Samenvatting opdracht  

  • Schets het bedrijf 
  • Schets de bedrijfssituatie

2. Knowledge base 

  • Beschrijf en motiveer je ontwerp
  • Bewijs (screenshot) 

3. SLA

  • Beschrijf je redenering over SLA's voor de dienst die jouw bedrijf aanbiedt
  • Bewijs (screenshot)
  • Bewijs dat je een ticket over de SLA grenzen hebt laten heengaan (screenshot)

4. Feedback widget

5. Incidentbeschrijvingen 

6. Incident 

  • Beschrijf welke situatie aanvankelijk als incident ingeschat wordt
  • Bewijs (screenshot) 

7. Probleem 

  • Beschrijf waarom je incident plots als een probleem dient ingeschat te worden
  • Bewijs (screenshot)

8. Rapportering 

  • Kwaliteit van je service desk en haar medewerkers
  • Relevant rapport 
©2017, bachelor in het bedrijfsmanagement, Arteveldehogeschool Gent
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin